Poniżej znajdziesz propozycje w zakresie współpracy. Zachęcamy do kontaktu bezpośredniego przy pomocy poniższego formularza.

  1. Współpraca redakcyjna przy tworzeniu zawartości wspieramysprzedaz.pl

Zawsze bardzo chętnie nawiążemy współpracę z osobami, które są praktykami sprzedaży, których portfolio doświadczeń i umiejętności sprzedażowych jest na tyle bogate i niekwestionowane, że można je eksponować w serwisie wsparciesprzedazy.pl. Jeżeli uważasz, że dysponujesz w/w cechami zachęcamy do kontaktu. Prosimy nie zapomnij dodać linku/ów do swojego profilu w Social Media, a także próbki swoich tekstów. Byłoby fajnie, gdybyś odpowiedział w jakim zakresie możesz wpłynąć na wzrost wartości merytorycznej serwisu wspieramysprzedaz.pl…

  1. Dystrybucja własnych produktów w serwisie wspieramysprzedaz.pl

Jeżeli tworzysz rozwiązania, które mogą istotnie wspierać sprzedaż, albo masz pomysł na takie rozwiązanie i chciałbyś je skomercjalizować poprzez wprowadzenie do sprzedaży w naszym serwisie zachęcamy do kontaktu. Jak się domyślasz wprowadzenie Twojego produktu i możliwość jego dystrybucji poprzez serwis wspieramysprzedaz.pl wymaga ustalenia pewnych warunków. Przedstawiając swoją propozycję rozwiązania, koniecznie napisz – krótką charakterystykę swojego rozwiązania.

  1. Dołączenie do grona ekspertów wspieramysprzedaz.pl

Do grona Ekspertów zapraszamy wyjątkowe osoby. Może nim zostać osoba, która współpracuje z nami w zakresie redakcji serwisu i/lub dostarcza własne produkty i/lub sami ją zaprosimy z uwagi na jej wyjątkowe umiejętności, doświadczenia czy kompetencje.

  1. Reklama w serwisie

Jeżeli jesteś zainteresowany jakąkolwiek formą reklamy w serwisie, zachęcamy do kontaktu. Proszę o przedstawienie propozycji, co do form reklamowych, ew. czego miałaby dotyczyć oraz propozycji wynagrodzenia.

  1. Konferencje, prezentacje, eventy

Jeżeli uważasz, że nasze kompetencje, pragmatyzm i doświadczenie mogą wesprzeć organizowany przez Ciebie event lub wydarzenie i chciałbyś nas zaangażować, przedstaw swoją propozycję. Naprawdę świetnie się sprawdzamy jako trenerzy, prelegenci i speakerzy. Nie zapomnij o podaniu przybliżonych dat danego wydarzenia.

  1. Wypowiedzi dla mediów i publikacje

Zawsze chętnie współpracujemy z przedstawicielami mediów… Zachęcamy do kontaktu.

  1. Inne

Jeżeli w powyższym katalogu nie znalazłeś adekwatnej formy dla Twojej propozycji współpracy po prostu napisz, co Twoim zdaniem moglibyśmy wspólnie zrealizować…