Design thinking w sprzedaży

Ten produkt polega na przeprowadzeniu moderowanych warsztatów w formule design thinking (kreatywnego myślenia).

Głównym celem warsztatów design thinking są:

  • poprawa istniejących procesów sprzedażowych,
  • poszukiwanie nowych, innowacyjnych sposobów na pozyskiwanie klientów,
  • zwiększanie sprzedaży na istniejącej bazie klientów,
  • identyfikacja problemów czy kwestii ograniczających możliwości sprzedażowe danej organizacji.

Dla kogo?

Ten produkt, jest zaadresowany wyłącznie dla firm, podmiotów, instytucji, korporacji, które:

  • poszukują nowych pomysłów i form pozwalających na zwiększenie sprzedaży,
  • poszukują pomysłów i rozwiązań w zakresie optymalizacji procesów sprzedażowych w firmie,
  • poszukują optymalizacji procesów dla poszczególnych kanałów sprzedaży.

Na czym to polega?

Warsztat jest realizowany w sprawdzonej formule design thinking, na która składają się następujące etapy:

  1. Definiowanie wyzwań do rozwiązania
  2. Ustalenie priorytetów
  3. Zebranie faktów
  4. Generowanie, jak największej ilości innowacyjnych rozwiązań i pomysłów
  5. Ocena i wybór najlepszych rozwiązań
  6. Prototypowanie i określenie sposobów wdrażania rozwiązań

Najważniejsze korzyści dla Ciebie/Firmy:

  • Optymalizacja procesów sprzedażowych
  • Potencjalne obniżenie kosztów działania w zależności od wyniku warsztatu
  • Potencjalny wzrost przychodów wynikający z adaptacji nowych rozwiązań

Parametry techniczne:

  • Warsztaty mogą być realizowane w wariancie 1 lub 2 dniowym (uzależnione od ilości i skali wyzwań)
  • Ilość uczestników warsztatu: 5-15 osób
  • Miejsce prowadzenia: do ustalenia
  • Termin: do ustalenia

Szczegółowa wycena:

  • 2.500 PLN netto
  • Podana cena dotyczy 1 dniowego warsztatu (8h)
  • Koszt tego produktu zawiera: wsparcie naszych ekspertów/konsultantów w zakresie organizacji, przeprowadzenie i moderacje warsztatów, wsparcie w podsumowaniu warsztatu
  • W cenie produkty nie zawierają się: koszty związane z wynajmem sali (jeśli wystąpią), cateringiem (jeśli wystąpi), koszty dojazdu i zakwaterowania naszych konsultantów, ew. inne – pokrywa Zleceniodawca

Zamów teraz – warsztaty design thinking w sprzedaży: