Jak skutecznie sprzedawać na Allegro – przykład

WOW! To dopiero wyzwanie, jak skutecznie sprzedawać na Allegro? W internecie roi się od różnego rodzaju poradników z tego tematu. Jak sam do nich zaglądam to zauważam, że większość z nich opisuje techniczne aspekty sprzedaży poprzez serwis aukcyjny. Można w nich znaleźć ważne kwestie np. to, żeby sprzedawać na Allegro należy być zarejestrowanym użytkownikiem. Sorry, […]

Moc tkwi w rozmowie z klientem

Regularnie odbywam spotkania z potencjalnymi klientami. Część z nich jest prowadzona w formie konferencji. Mam ograniczony czas, w kilka minut staram się pokazać uczestnikom, że jestem fajny, że znam się na tym co robię, że kocham tę robotę, no i mam zadowolonych klientów, którzy rozwijają ze mną współpracę – co oznacza, że poza tym, że […]

Ambasador marki w internecie

Hej, czy widziałeś kiedyś reklamę w Internecie? Ja mam takie wrażenie, że ostatnio już nie zauważam żadnej reklamy, bo inne je „zasłaniają” :). Z perspektywy sprzedawcy, wiem że reklama istotnie może wspierać sprzedaż. Obecnie kluczowym pytaniem jest, jak się reklamować w Internecie, żeby klient zechciał kupić moje produkty lub usługi? Czy wiesz, jak może w […]

Najczęściej popełniane błędy w sprzedaży 5/6

Podobno najlepiej uczy się na błędach, skoro można ich uniknąć, dlaczego nie skorzystać z doświadczeń tych, którzy już kiedyś popełnili błędy i są „bogatsi” w te doświadczenia, no i tak jak ja, chcą się nimi podzielić… Dziś udostępniam kolejną porcję błędów w sprzedaży. Zapominanie o sukcesach Jednym z najczęściej występujących błędów jest zapominanie o sukcesie […]

Jak sprzedać samochód?

Dziś “biorę na klatę” wyzwanie pt. jak sprzedać samochód? Z góry uprzedzam, że skupię się na samochodzie używanym, bo to o wiele trudniejsze, niż sprzedaż “nóweczki”. Zacznijmy od usystematyzowania wszystkich kroków związanych z jego sprzedażą. Karta pojazdu, dowód rejestracyjny, ew. poprzednia umowa kupna-sprzedaży, inne Na pewno bardzo ważnym jest zrobienie “porządku w papierach”, a konkretnie […]

WspieramySprzedaz.pl partnerem Money.pl

Nasze kompetencje zostały docenione przez kolejnego topowego partnera w Polsce. Od dziś w serwisie Money.pl można znaleźć praktyczne artykuły autorstwa naszych ekspertów (link do pierwszego z artykułów TUTAJ). Przypomnę, że współpracujemy już z Alior Bankiem, gdzie na platformie Zafirmowani.pl można skorzystać z naszej innowacyjnej i unikalnej usługi w zakresie projektowania Strategii wzrostu przychodów ze sprzedaży […]

Jak zbić obiekcję klienta? Muszę przedyskutować tę propozycję.

Rozmowa sprzedażowa jest pełna pułapek. W profesjonalnej sprzedaży, oczekuje się od handlowca, aby skutecznie zarządzał jej przebiegiem. Jedną z pułapek, na podstawie moich obserwacji, z którą mają największy kłopot handlowcy jest moment zbijania obiekcji. Dzisiaj wielu z nich jest świetnie przygotowanych, aby poradzić sobie z tymi, które najczęściej występują, jak np.: za drogo, nie mam […]

Warsztaty design thinking w sprzedaży w firmie

W DNA każdej firmy żyjącej ze sprzedaży są wpisane różne wyzwania sprzedażowe. Zdecydowana większość z tych firm rozwiązuje je własnymi zasobami. Takie rozwiązanie poza oczywistymi plusami, posiada jednak pewne ograniczenia. Warto wśród nich wymienić: Brak świeżego spojrzenia „kogoś” z zewnątrz. W praktyce każdy z działów handlowych, każdej firmy wie najlepiej, jak rozwiązywać swoje problemy. Czasem […]