obiekcje klienta 4

Jak zbić obiekcje klienta? U was są kolejki. Byłem już waszym klientem. 4/5

Może wyda się to Tobie zabawne, że taką obiekcje, jak w tytule można jeszcze gdziekolwiek usłyszeć. Uwierz mi, że jest naprawdę wiele miejsc, gdzie trzeba „potykać” się z klientami, którzy ją formułują. Dobrym przykładem mogą być urzędy pocztowe, sklepy, przychodnie lekarskie, itp. Jeżeli, chcemy zachęcić klienta do odwiedzenia naszego punktu handlowego, a klient „wali” w nas tytułową obiekcją, spróbuj zastosować jedno z poniższych rozwiązań:

obiekcje klienta 4
obiekcje klienta 4

Jak zbić obiekcję – u was są kolejki – przykłady

  1. To prawda, muszę przyznać że nie jesteśmy zaskoczeni taką popularnością, wysiłek włożony w wysoką jakość obsługi naszych klientów oraz oferta doprowadziły właśnie do tego, że tak wielu klientów, chce się czuć zadowolonych z naszych usług. Może i Pan się do nich przekona, jeśli tylko spotka się z nami?
  2. Myślę, że dobrym rozwiązaniem tej sytuacji, będzie zaproponowanie Panu/Pani konkretnej daty i godziny spotkania, w ten sposób uniknie Pan/Pani stania w kolejce. Czy odpowiada Panu/Pani spotkanie jutro o godzinie 12:30?
  3. Czy choć przez chwilę pomyślał Pan/Pani dlaczego klienci tak chętnie nas odwiedzają?
  4. Faktycznie występują u nas kolejki, proszę nie być zaskoczonym, nasi specjaliści są uznawani za jednych z najlepszych w kraju, to tłumaczy dlaczego niełatwo się do nich dostać. Mam jednak propozycję rozwiązania tej niedogodnej sytuacji, może ktoś od nas mógłby do Pani/Pana przyjechać na spotkanie?
  5. Widzę bardzo proste rozwiązanie tej sytuacji, proszę zaproponować datę i miejsce spotkania, a ktoś z naszej firmy spotka się z Panią/Panem we wskazanym miejscu i terminie.

Warto pamiętać, że klient kiedy formułuje obiekcje to należy je uznać, za pewien element gry sprzedażowej, którą prowadzi każdy sprzedawca z potencjalnym klientem. Kto wygra w danej partii tej gry w dużej mierze leży po stronie sprzedawcy. O jednym warto pamiętać – nie poddawaj się tylko walcz, to tylko obiekcja…

Byłem już waszym klientem

Są takie chwile, kiedy na etapie poszukiwania klientów, trafimy na kogoś, kto kiedyś już korzystał z naszych produktów lub usług. Z „jakiegoś” powodu przestał z nich korzystać… Mimo to nadal wydaje nam się „atrakcyjny”, jako potencjalny klient. Chcemy go ponownie pozyskać i przekonać do siebie i rozwiązań, które reprezentujemy. Wyobraźmy sobie sytuację, gdy dzwonimy do klienta, przedstawiamy się, a On, zaczyna od: – „Byłem już Waszym klientem.”.

Jak zbić obiekcję – byłem już waszym klientem – przykłady

Tak, naprawdę (zakładam, że) nie znamy okoliczności w jakich przyszło nam się „rozstać” z tym klientem. Dlatego też trudno skupić się na „konkrecie”, sugeruję zatem zbijać tę obiekcję w jeden z następujących sposobów:

  1. Bardzo się cieszę, że był Pan już naszym klientem. Chciałbym się z Panem spotkać i porozmawiać o możliwości nawiązania ponownej współpracy. Tym bardziej powinniśmy się spotkać i porozmawiać.
  2. To dobra wiadomość, wierzę że moglibyśmy kontynuować naszą współpracę, dlatego zachęcam do spotkania się ze mną.
  3. Myślę, że powinniśmy się spotkać, abym mógł poinformować o zmianach jakie zaszły w naszej ofercie.

Pozostałe artykuły z cyklu Obiekcje klienta:

Zapoznaj się z produktami wsparcia Twojej sprzedaży w naszym sklepie:

Szczególnie polecamy te w zakresie: