indywidualny coaching sprzedażowy

Indywidualny Coaching Sprzedażowy

Zaczynamy rekrutację w zakresie Indywidualnego Coachingu Sprzedażowego. Ilość miejsc bardzo ograniczona. Zainteresowanie tematem olbrzymie… W końcu, kto nie chce zarabiać więcej? A Ty chcesz? Głównym celem sesji coachingowych jest uświadomienie i rozwój praktycznych umiejętności związanych z profesjonalnym zarządzaniem własną sprzedażą.

indywidualny coaching sprzedażowy
indywidualny coaching sprzedażowy

Bardzo fajnym wyjaśnieniem czym jest indywidualny coaching sprzedażowy, jest porównanie go ze szkoleniem z zakresu sprzedaży. W poniższym zestawieniu prezentujemy 5 najistotniejszych różnic.

Czym różni się indywidualny coaching sprzedażowy od szkolenia sprzedażowego?

ZakresIndywidualny Coaching SprzedażowySzkolenie sprzedażowe
UczestnicyJak sama nazwa wskazuje ma on charakter indywidualny, to znaczy, że jest bardzo osadzony w realiach konkretnego klienta, korzystającego z tej usługiW szkoleniach często uczestniczy po kilka, kilkanaście osób reprezentujących różne poziomy doświadczeń i kompetencji, wykłady czy warsztaty nie mogą więc mieć zindywidualizowanego charakteru
Czas trwaniaElastyczny pakiet godzin można wykorzystać w umówionym terminieSzkolenie ma swój rygor i ramy czasowe, osadzone w konkretnej dacie
Zakres merytorycznyKoncentracja na maksymalnym dopasowaniu do klienta, jego realiów i potrzebZawsze jest to pewna rama i standard o mniejszym dopasowaniu do indywidualnych potrzeb uczestników
Czas coach’a/trenera100% czasu poświęcone tylko jednej osobie = klientowiTrener musi zrealizować program szkolenia, jego czas jest często dzielony nieproporcjonalnie pomiędzy wszystkich uczestników szkolenia
KosztPorównywalnyPorównywalny

Kto powinien szczególnie korzystać z indywidualnego coachingu sprzedażowego?

Zasadniczo każdy możne skorzystać z tego rozwiązania. W praktyce po tą formę wsparcia sięgają jednak nieliczni i to nie ze względu na cenę tego typu usług, co bardziej na poziom dojrzałości. Wcale nie mam tu na myśli wieku potencjalnego klienta dla usługi indywidualnego coachingu sprzedażowego, a bardziej jego doświadczeń i umiejętności, a także determinacji do sięgania po więcej. Konsekwencją uczestnictwa w procesie coachingowym jest nie tylko chęć zmiany status quo, ale przede wszystkim realizacja działań w zakresie zmiany swojej postawy, metod działania, itp. oraz wyciągania konstruktywnych wniosków.

W przypadku naszej usługi rekomendujemy ją osobom prowadzącym jednoosobowe firmy, przedstawicielom handlowym, sprzedawcom, którzy chcą czegoś więcej niż tylko zapewnić sobie bieżące funkcjonowanie.

Startujemy z rekrutacją…

Jeżeli jesteś zainteresowany/zainteresowana skorzystaniem z indywidualnego coachingu sprzedażowego – zapraszamy do rejestracji – TUTAJ.