budujemy relacje po to by sprzedać

Budujemy relacje, po to by sprzedać

Na szerokim rynku rozpędza się forma sprzedaży doradczej. Coraz więcej instytucji i firm rewiduje swoje podejście do sprzedaży. Kiedyś bardzo popularny model sprzedaży pt. „sprzedaj i zapomnij (o kliencie)” przechodzi do lamusa. Zostaje stopniowo zastępowany poprzez sprzedaż opartą o relacje. W tym modelu chodzi przede wszystkim o to, aby zacieśnić relacje z klientem, by móc je „wielokrotnie” wykorzystać.

budujemy relacje po to by sprzedać
budujemy relacje po to by sprzedać

Wielu klientów polubiło ten model, bo faktycznie ma on dużą przewagę nad przytoczonym wcześniej. Z ich perspektywy czują się docenieni, są ważni. Są skłonni aby kupić więcej od tej miłej Pani/Pana, który rozwija z nim relacje.
Wyzwaniem dla firm jest to, aby zmienić postawę i zachowania swoich handlowców, aby zależało im na budowie i rozwijaniu czegoś takiego jak – relacje. Nie jest to wcale takie łatwe, naprawdę w bardzo dużej liczbie firm ciągle sprzedaż opiera się na produkcie i usłudze – to one są najważniejsze, nie klient. Jakby rozejrzeć się na rynku nie ma zbyt wielu firm, które zajmowałyby się taką profesjonalizacją sprzedaży doradczej. Widząc tę niszę, ale znając też potrzeby firm, które chcą zmieniać swoich sprzedawców i handlowców w doradców, opracowaliśmy unikalny model szkolenia. To szkolenie, którego tytuł brzmi „Jak budować relacje z klientami”. W trakcie 2 dni podejmujemy wyzwanie pracy na postawie sprzedawców i handlowców, ćwiczymy z nimi, jak zmienić swoje podejście do klienta, jak zmienić sposób komunikacji, wreszcie jak zacząć budować i rozwijać relacje z klientami, po to by w niedalekiej przyszłości zechcieli dokonać kolejnych zakupów. Więcej na temat tego szkolenia można znaleźć TUTAJ.

Podsumowanie

Sprzedaż ciągle ewoluuje. Pojawiają się nowe formy, pomysły, rozwijane są nowe kanały, itp. Jedno tylko się nie zmienia, nawet w kontekście tego, że budujemy relacje. Budujemy je po to by sprzedać 😊.